Sweet woda perfumowana dla kobiet 50 ml + (Lolita Lempicka)
Wody perfumowane dla kobiet Lolita Lempicka 50 mlOpis produktu Lolita Lempicka
Dom Mody Lolita Lempicka zaistniał na początku lat osiemdziesiątych: pierwszy paryski pokaz kolekcji odbył się w 1983 roku, rok później pierwsi goście i klienci przekroczyli progi butiku tej marki. Autorką serii była Josiane Maryse Pividal, która zaczerpnęła swój pseudonim po części z powieści Valdimira Nabokova oraz po części od imienia polskiej malarki Tamary de Lempicka.
Jak sama ochoczo wielokrotnie to podkreślała od wczesnych lat dzieciństwa lubiła malować i szyć ubranka dla swych lalek. W ten sposób miało się zrodzić marzenie o przyszłym zawodzie. Przy czym wybór nazwy dla jej domu mody jest dużo mówiący: za każdym razem ochoczo szukała inspiracji w minionej kulturze, sztuce, w tym szczególnie modzie kobiecej lat czterdziestych.
Pierwsze pachnidła lansowane tym imieniem pojawiły się na rynku w 1997 roku. Niezmienną strategią stały się liczne wznowienia artykułów, które wcześniej prawidłowo zostały przyjęte. Ponadto wszystkie wyróżniają się oryginalnymi flakonami, stylizowanymi na przedmioty luksusu o obfitej ozdobności i użyciu złota.
Z czasem lansowanie nowych perfum stało się w domu mody Lolita Lempicka niemal jednakowo ważne, jak projektowanie ubrań. Perfumy na ogół pakowane są w fantazyjne kolorowe pudełka o kształcie zgrabnej kostki z typowym białym nieregularnym polem środkowym.
Sukces perfum „Lolita Lempicka" inspirował do następnych edycji i zaowocował całym szeregiem nowych wersji tych perfum. Rozpoznawalne są one po typowym flakonie w zarysie jabłka ze złotym napisem nazwy.
Przy czym szklane flakony różnią się czasem barwą, czasem wyłącznie kolorem zawartości. „Si Lolita" to kolejny przykład udanych perfum, który powstał dzięki kreatywności Christine Nagel. Eksponuje je niezwykły egzotyczny aromat otwarty przez świeży zapach mandarynki i zniewalający bergamoty.
niesłychany jest także szklany flakon o dość nieregularnych, fantazyjnych kształtach dopiero w drugim momencie rozpoznawalnych jako liść przynoszącej szczęście czterolistnej koniczyny. „Au Masculin" jest zapachem wytworzonym dla panów o interesującej kompilacji fiołków z lakrycą, rumem i migdałami.
Nową twarzą lansująca dla marki Lolita Lempicka luksusowe produkty fragrance stała się standardowa Elle Fannig, która m.in. Wystąpiła w zagadkowym spocie reklamy na łonie dzikiej natury w konfrontacji z królem tutejszych lasów – z nie mniej nie więcej jak z jeleniem.
Informacje oraz specyfikacja:
Kategoria
Producent
Pojemność
Kod EAN
Cena
Opinia użytkowników
Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2024:
- Porównywarka najlepszych sklepów
- Ranking ofert według cen
- Zdjęcia, opinie i recenzje