Opis produktu Marc Jacobs
Marc Jacobs znany jest jako utalentowany Nowojorczyk, który w latach osiemdziesiątych z sukcesem wylansował własną markę domu mody i która od 1997 należy do koncernu LVMH. W międzyczasie, tj. W latach 1997-2013 Jacobs zdobywał uzupełniające doświadczenie na dyrektorskim stanowisku u Louisa Vuittona.
Od za każdym razem Marc Jacobs lubił się wyróżniać nietypowymi pomysłami, jak np. Pokazem swetrów swej babci, które zaprezentował komisji na zakończenie swych studiów. Tejże światowej babci, u której się wychowywał, miał on w dodatku zawdzięczać swe wcześnie rozwinięte zainteresowania modą.
Stosunkowo od niedawna, od 2001, w asortymencie producenta znajdują się cztery linie perfum kobiecych: „Marc Jacobs", „Splash", „Lola" i „Daisy oraz tyle samo męskich. Ponadto począwszy od 2006 roku regularnie na rynku pojawiają się nowe perfumowane produkty, asygnowane do pryskania na całym ciele.
Zawierają one stosunkowo mniejszą liczba olejków zapachowych i oferowane są w pokaźnych flakonach pojemności 300 ml. Asygnowane do codziennego wykorzystania otrzymały także stosownie nazwy o dość zwyczajnym brzmieniu, jak: „Rain" czy „Cucumber".
Podobnie jak kolekcje ubrań firmowane nazwiskiem Marca Jacobsa perfumy tej marki zwracają na siebie uwagę już swoim niekonwencjonalnym wyglądem. Intrygują one flakonami, które igrają z konwencjami: raz przypominają one dziecięce zabawki, a raz obiekty z pogranicza kiczu.
Są one zabawne i posiadają za zadanie za każdym razem przy ich użyciu wprawiać w korzystny humor. W serii kobiecych perfum stanowczo linia „Daisy" obejmuje kilka ciekawych wersji: „Daisy Eau de Parfume", „Daisy Eau de Toilette", „Daisy Dream" i „Daisy Eau so fresh" - w sumie ponad siedem rodzajów przeróżnych kolorem i kształtem.
Ich wspólnym mianownikiem jest dziecinnie uproszczony motyw kwiatu margerytki ze złotym środkiem, typowo ozdabiaący ironicznie zamknięcie nakrętki - jako wizualny odpowiednik ich w przeważającej większości zapachowych kombinacji na bazie kwiatowych zapachów.
Odpowiednikiem perfum „Honey" we flakonie o designie przypominającym pszczółkę jest perfum „Dot" we flakonie będącym w humorystyczny sposób nawiązaniem do innego sympatycznego insekta: biedronki.
linia perfum męskich Marc Jacobs obejmuje m.in. „Man", „Bang" i „BangBang". Przy czym istotnie niezwykle ukazuje się flakon wody toaletowej „Bang" o nad wyraz nieregularnym profilu.
Informacje podstawowe i specyfikacja:
Kategoria
Producent
Pojemność
Kod EAN
Cena
Opinia użytkowników
Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2024:
- Porównywarka najlepszych sklepów
- Ranking ofert według cen
- Zdjęcia, opinie i recenzje