Opis produktu Roberto Cavalli
Dom mody znany pod nazwiskiem jego założyciela: Roberto Cavalli sięga swoimi początkami roku 1970. Prawdziwym przełomem jednak miał być dwa lata później pokaz jego projektów w stanowczo reprezentacyjnym miejscu w mieście jego narodzin: w Palazzo Pittich we Florencji.
Pokaz ten był sporo obiecującą zapowiedzią sukcesu jego domu mody: w ten sposób dał on świadectwo swych uzdolnień artystycznych, najprawdopodobniej odziedziczonych po dziadku Giuseppe Rossi, znanym włoskim malarzu.
Roberto Cavalli nie tylko studiował na dodatek sztuki błyskotliwe, lecz też chętnie eksperymentował z technikami druku. Poprzez niego zastrzeżony sposób ozdobnego drukowania na skórze stał się poniekąd jego znakiem rozpoznawczym.
dodatkowo jego projekty ciuchów od zawsze charakteryzował dość krzykliwy fason, chętnie przekraczający utarte granice konwenansów i tradycji. W projektach niejednokrotnie powracają desenie skór zwierzęcych z cętkami lamparta lub paskami zebry, przez co ochoczo są uosabiane z jego nazwiskiem.
Licencję na pachnidła domu mody Cavalli pojawiające się na rynku począwszy od 2002 roku przeszły po dziesięciu latach w ręce koncernu Coty. Niezwykle udaną i oklaskami przywitaną jest seria perfum Roberto Cavalli, która pozostała wylansowana przez Louise Turner.
Do wody toaletowej wraz z edycją limitowaną „Exotica" z 2012 roku dołączyły w 2013 kreacje „Acqua" i „Nero Assoluto". Zmysłowe kompozycje aromatów w przeważającej części o nutach orientalnych i kwiatowych mają charakter wytworny i wykwintny.
Łączy je też wspólny design flakonów o przyjemnych obłych kształtach i o grubym szklanym dnie. Flakony różni zabarwienie, od złotego przez lazurowy, czerwony i czarny. Z tymi barwami rewelacyjnie komponuje się złote, dekoracyjne zamknięcie wieńczące całość z plastycznie przedstawionym firmowym logo: dwoma delikatnie się splatającymi literami C.
Nie mniej atrakcyjna jest linia „Just Cavalli", która obejmuje zarówno perfumy i kosmetyki kobiece jak i męskie. Natomiast „Paradiso" to najnowsze objawienie na rynku marki Roberto Cavalli z 2015 roku o egzotycznych aromatach, począwszy od bergamoty, mandarynki, owoców cytrusowych i jaśminu, aż po olejki pinii, cyprysu i liści laurowych w podstawie.
Uwagę zwracają pachnidła na siebie już ciekawym flakonem z grubego, szlifowanego na kryształ szkła. Reklamowy spot rewelacyjnie oddaje egzotyczny i gorący klimat, będący tak dobrze wyczuwalną inspiracją tych perfum: to krótka historia męsko-żeńskiego spotkania na tropikalnej wyspie, gdzie zmysły i żądze nie sposób utrzymać na wodzy.
Informacje i specyfikacja:
Kategoria
Producent
Pojemność
Kod EAN
Cena
Opinia użytkowników
Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2024:
- Porównywarka najlepszych sklepów
- Ranking ofert według cen
- Zdjęcia, opinie i recenzje