Opis produktu Nishman
Żel do golenia Nishman Shaving Gel No.1 Fresh Active 400 ml marka: Nishman Przeznaczenie: Świeżość Zapach: Aqua Kraj: Turcja Waga/objętość: 400 ml typ skóry: Wszystkie typy Nazwa produktu w językach obcych: Nishman Shaving Gel No.1 Fresh Active 400 ml Skład: Aqua, Clycerin, Carbomer, Triethanolamine, Xantan Gum, Parfum, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Magnesium Chloride, CL42090 EAN: 8681665066529 Grupa Asil, która zapewnia usługi i struktury na potrzeby ludzi, podwyższa jakość życia i stale się doskonali, została założona w 2016 roku z przedsiębiorczym, innowacyjnym i odpowiedzialnym duchem wizjonerskim.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu firma bez wahania konsekwentnie kontynuuje działania rozpoczęte w branży kosmetycznej. Firma w niedługim czasie zorganizowała doświadczony, mistrzowski zespół i udało jej się wprowadzić powiew świeżości i nowe spojrzenie na turecki sektor kosmetyczny.
Dzięki wizjonerskiej strukturze, która zawsze dąży do tego, co najkorzystniejsze, firma osiągnęła na scenie jednocześnie dobór opakowań, jak i produkty wysokiej jakości. Prędki rozwój w niedługim czasie został ustabilizowany, i Grupa Asil zajęła miejsce w gronie cenionych i rzetelnych firm z branży kosmetycznej.
Grupa Asil, która regularnie eksportuje do ponad 40 krajów, rozwinęła wieloletnią współpracę, nawiązując prawidłowe i silne relacje z wybitnymi klientami i dąży do rozszerzania liczby krajów, które codziennie eksportuje.
Oryginalny wybór opakowań dla marek NISHMAN i PION, badania i rozwój, a także inicjatywy produkcyjne są najważniejszym krokiem dla Asil Group, aby stać się firmą globalną. Asil Group dąży do rozwoju poprzez wkład w gospodarkę kraju i dalsze wzmacnianie struktury instytucjonalnej dzięki wykwalifikowanemu robotnikowi oraz wykorzystywaniu możliwości oferowanych przez postępowe podejście do zarządzania.
Dzięki szerokiej gamie produktów przeznaczonych specjalnie dla gabinetów kosmetycznych i fryzjerskich, firma postawiła sobie za cel zaoferowanie klientom końcowym produktów i dokonała inwestycji badawczo-rozwojowych i produkcyjnych w tym kierunku.
Wszystkie produkty mają oryginalny design i opakowanie i działają pod hasłem „The City Senior" dla NISHMAN i „The Incarnation of Creation" dla PION
Informacje i specyfikacja:
Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2024:
- Porównywarka najlepszych sklepów
- Ranking ofert według cen
- Zdjęcia, opinie i recenzje